29 Aralık 2011 Perşembe

!ZM!HLAL B!LG!LER!




!ZM!HLAL B!LG!LER!

kafaderimi traş edip lokal anesteziye sokağa çıkıyorum 
bağırsak zarıma derisidikenliler yalancıayaklılar sürtünüyor 
fevri bir adliye önü fazla angaje bütün halkta devlet zehirlenmesi 
sağlıklı toplum için daha çok idolocya örgüsü ve kütübi sitte 

kanar mahallelerim nüksediyor biraz paris ve londra'da beş parasız sür 
bütün sezon köprü gişelerine reklam billboardlarına sövecekler konuşan türkiye 
bir inandıkları var mı şintolar babiler muhammediler ya da tabii dinciler gibi 
git bu kentten ey zerdüşt burada üstüninsan bile egosantrist ultra eyyamcı 

bir stırner proudhon gece yatağımda toplum ahlak devlet putları 
mülkiyetleniyorum tekeliyetleniyorum boşalıyoruz mutlak tekçi 
nasıl da melamiyim oysa santimantal eyüp mezarlığında bir yasin tebareke sonrası 
püriten erdemci annem vardı ah refah dolu mahalli iktidarlarım 

nifak rezervi ümmet her tehlilde tefrika düşeş tecavüzkarlara karşı yaşasın fatalizm 
yutaklarında eylem gıybetçisi söz sözlerinde yaltaklanma sızlanış vah ortadoğu 
şoklamayla öldürülen hayvanın eti yenir mi hocam arkadaşlar avrupada 
ulan oğlum sınavdır aslolan şıkdır et hadi dese ismail kesecek misin o şirktir et 

adım semantik kötüye çıktı ervahlarına yuf olsun 
kırç kesildim secdem abdest tutmuyor adam sende 
bir nijer daha üçüncü dünyalaşıyor bir azot daha azalıyor ozon 
abe cankom biz ne zaman ubeyde bin cerrah iç savaş arzın halifesi

muğayir muharip 

Hiç yorum yok: